Saturday, October 11, 2008

edisi album

pengantin baru dan pintu.
sgt cliche, kan?


aku dan achik.
di zoo singapura.



berehat-rehat sementara menunggu suami.


monyet paling menakutkan dlm dunia.
sebab dia ada mohawk. dan mukanya creepy.
(tak caya, sila klik gmbo ni)


achik.
kalaulah dia tahu betapa aku kasih sama dia.



tri dan aku.
di mana2.

12 comments:

Sue Anna Joe said...

Love the last photo of you and tri. So happy! So much love.

ochacha said...

manis sekali.

cinta kalian keliling dunia ni.

pasti indah.

aku sgt takut kalau tak sempat berkawen sebelum kiamat.

sAfFiYaHnAjLah said...

huhu..setuju ngan ochacha..kuakua..bnyk sgt petanda y menunjukkan ia makin mendatang..
luv ur 1st n last photo..so sweet..

amosss said...

manis sekali!

indahnye!

ehe.

tak pasal2 saye pulak yg terawang-awang.

terima kasih kerana membuat senyuman ini muncul di hari yg kusam ni.

-izza

Syah Saliman said...

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very very extraordinary
E is even more than anyone that __

I forgot the lyrics lah kak fynn.

kak fynn tak gi kan gig kami tu? syah x gi sbb syah rs kakak x pegi .buatpe pun.nak g tgk kak fynn masa bintang jatuh tu je weeee~!

amosss said...

saya suka gambar bersama monyet itu.

priceless.

nota.kematian said...

foto foto ini punya feel yang menenangkan.

turut sama merasakan,
mahu feel the feeling...

bersama kamu senyum lebar lebar..

farah rosni said...

syah saliman:
E is even more than anyone that you adore can

hehe. sangat gembira ya kamu kak fynn. saya di sini tumpang bahagia

fARHaNALiCiOus said...

bila saya nk nikmati perasaan bahagia seperti kakak.

*jealousy

puspasari(= said...

tri jiwa kamu kan?
bestnyaaaaaaaaaa *jerit

izzah said...

manis sangat:D

Tny said...

Hi fynn.. salam kenal..

Sy suka tgk gmbar snap sna sini di sini :)