Sunday, October 26, 2008

buku merah bersimbol hati

kepada kalian yang membebankan diri, menggagahkan kaki untuk melihat aku di pentas semalam,
terima kasih adalah satu perkataan terlalu kecil untuk aku hulur pada kamu.

namun kerana tidak lagi ada kosa kata yang lebih tepat, hanya terima kasih dapat aku beri.

terima kasih.
dan kau tahu sedikit perca hati aku telah aku simpan untuk kalian, kan?

:)

terima kasih juga kepada sesiapa yang membeli 'buku merah bersimbol hati' saya. maaf kerana saya cuma bikin 10. buku buatan jari sendiri itu saya kira lebih bermakna kerana selirat luka dek hirisan kertas di telapak ini akan membuat kamu sentiasa ingat suara hati saya.

*senyum*

sesungguhnya saya tidak tahu pun ada yang berkehendakkannya.
*terharu*

oh ya. pada mereka yang tidak berkesempatan untuk memilikinya, kamu bisa dapatkan di www.fynnjamal.blogspot.com. guna saja. baca saja. tidak ada apa2.

kalau kamu mahu, aku bisa bikin lagi. akan aku kirimkan lewat pos. harga yang sama: rm10. wang pos tidak perlu diberi. halal saja.

ada 40 muka surat. berkulit foam dan plastik jernih, maka ia lasak. warnanya hitam dan merah. dua warna kecintaan aku.

pada kamu yang memesan semalam, berikan alamat kamu. dan kalau boleh, rumah blogging kamu, maka bisa aku kepilkan sedikit kata2 ucap untuk kamu.

kalau ada yang di sini mahu, khabarkan juga.
aku bikin.

cepat.
sebelum aku terbang sabtu ini.

*diam sambil senyum lebar*

semalam adalah hari performasi paling indah.
...kan?

suami. kawan2. teman2. sahabat2.
sempurna.

26 comments:

Anonymous said...

hi fynn! nak satu buku merah hitam tu heehee..

anyway, congrats for the beautiful show.. cant wait to watch it..

Nurul Binti Ibunya said...

wat a great2..performance..sy da dgr cite dr kwn y pegi..even sy xdpt pegi..well done..! gudluck eh k.fynn..kt sana nnt..nk jgk buku tu..
my address:
nurul fadzillah mohd
836-A kg rendang pasir,06900 yan kdh.

Anonymous said...

fynn, mahu 2 buku merah bersimbol hati. harap dapat diberikan maklumat urusan pembayaran melalui email:

clieblie@yahoo.com.sg

terima kasih (",)

Sabrina said...

kak fynn, kite nak beli jugak, boleh?

mOOn said...

kak fynn..nk juge buku 2..heee..

hatifragile said...

saya teringin sgt untuk ade buku tersebot.tapi tak ade fs ataw ms kak fynn..jd cmne ea??

Ruch Mathers said...

kak fynn, saya nak satu boleh?

saya tak sempat nak dtg smalam sbb ada company event :(

nak satu please

Anonymous said...

saya mahu juga, kalau masih boleh... saya baru mengikuti blog kamu... sukeee...
saya tak punya blog...bagaimana ye...
thanks fynn

email saya di.. d.sapphire@yahoo.com

luv,
d.sapphire

Anonymous said...

Fynn,

Hello. I would like to buy one. Bahasa Melayu aku masih compang-camping.

Will email the details later.

Thank you.

Mrs. Syakir said...

ruginya tak dapat datang!

Sue Anna Joe said...

Saya mahu satu.

nuridrin said...

kak fynn!
tidak ada kesempatan utk melihat performance kakak..
tapi, mahu juga buku itu..
boleh kan?

Feng said...

saya mahu!

tapi bagaimana?

Shaira Amira said...

kakak..buku hilang...

saya nak satu lg..

p/s: adik saya kata kakak baik :)

Farah Rosni said...

ouh. saya juga mahu buku merah itu!
kirimkan kemana ya alamatnya?

emme~ said...

sissy.
mahu jugak satu.

emme2310@gmail.com

Anonymous said...

kakak, syah ni, sama cali semalam .

kita tanak pesan buku kakak, sebab da dapat dah!!!!


orang kedua yang dapat after cali!!

syurga. =D

performance semalam memang best dan sayu, kakak tau.

masa lagu bintang jatuh itu..

kite nangis. sebak.

masa leaving on a jetplane itu lagi lagi la.

tertengok cali.

alamak.

dia pon same.

sebak.

memang sebak.

balik tu, tak terkata. masing-masing diam.

sedih la kak.

=(

tak tau bile lagi boleh jumpa.


syah tetap doa terbaik untuk kakak.

"bintang jatuh..

perlahanlah....

jangan pantas..

dan mencecah..."

*air takong kat mata.


ada entry ttg ini di blog syah. sudikan kakak.

[siti] said...

fynn

of kos saye mau. mari beri no acc. InsyaAllah paling lewat selasa tengahari akan di bank-in kan.

Saya mau 3 copy. ada yang mengirim.

Anonymous said...

hi fynn...

sy pn mahu buku merah bersimbol hati...
harap dapat hubungi


kcik_witchaz@yahoo.com

Aida Zahrol said...

kak fynn...saya mahu juga!!!

this is my email..

aidazahrol@yahoo.com

maaf jika terlewat...

Ad Lee said...

buku merah bersimbol hati menjadi teman membaca seblom tdo. sungguh dibuai keasyikan bait bait kamu.

sedih sgt bile tgk performance kakak semalam. bukan sedih sebab dissapointment. oh tidak.
sedih kerana kakak yang berdiri semalam didepan kami semua jauh dari yang dulu. kini sudah jelas bahagia dan bersinar dengan lebih indah. kamu happy, saya pun happy :)

fynn, kamu bintang yang tidak mungkin malap.

take our memories with you so that u'll feel close to home. :)

jaga diri, jaga abg tri okeh :)

Anonymous said...

akak..sye nk 1..
me.tiqa@yahoo.com

Anonymous said...

hye sis! =) sy dah bace buku merah bersimbol hati sis, x smua actually, certain. hehe. tp kesemuanye tampil menarik.

however, saye nk ckp kat kak fynn yg saye ade petik satu puisi kak fynn yg bertajuk "puaslah kamu" n paste dalam blog saye. however, if sis x suke, saye akan delete puisi tu. ok?

ape2 pun, klw kak fynn x suke ke, kak fynn sile reply di email saye ye? saye akan terus mendelete nye =)

email saye - eli_vincent@yahoo.com
blog saye -

Anonymous said...

saye terlupe letak blog add saye. maaf ye

blog saye - http://akafmomo.blog.friendster.com/

anyways, harap kak fynn x kesah cuz saye sgt suke puisi itu.

salam

(^_~)v

dina said...

fynn, aku mahu dan sudah aku emailkan...

Anonymous said...

Hai kak fynn. I am not sure if you notice my comment or not.sbb post blog ni dh lama :)

Akak, saya ikuti blog akak dari awal.
Setiap ayat yg akak coretkan, mampu mengalir air mata jernih ini
SUngguh, ayat2 akak bg satu ruh dalam jiwa ini.

Ulang tahun kelahiran saya ke 19 7 july ini.

SAtu permintaan saya, boleh kah akak titipkan sedikit pesanan buat diri saya.
Impian saya, inigin memeliki sebuah buku puisi tepi jalan by fynnjamal.
Adakah boleh saya beli dari akak dan akak titipkan sedikit coretan di halaman depannya ?

Ini alamat email saya nana7794@yahoo.com
PAnggil saya fina