Thursday, May 8, 2008

en tri

subuh ini akan ke penang.
esoknya ke kedah.

seperti biasa, aku meneman kugiran hujan menggila di gig sana2. aku seperti biasa akan moshing pogo segala. terasa seronok menjadi grupi begitu. dapat pula menggrupi kawan sendiri.
dan bergempita seolah itu memang sentiasa akan bisa membuat aku hilang akal.
dapat lari dari realiti sebentar.

syurga.

*diam*

aku tak pernah rasa berat hati hendak tinggalkan kuala lumpur.
tidak pernah langsung.
biasanya aku suka.
gembira.
mengharap.

tapi ini malam aku masih tidak mahu membungkus baju.

celaka.
aku dah gila.

atau aku akan mati?
konon2 rasa tak sedap hati.
khak tuih.

*memegang kuat dompet*
kuala lumpur, rindu aku ya.

5 comments:

misZ NoLaLita said...
This comment has been removed by the author.
misZ NoLaLita said...

if..i wanna miiss u??

:D..
take care always kak fynn..

:)..
have a save journey!!!!!

gadisjahat said...

nak ikut. :(

tri said...

aku suka SANGAT kau pergi penang. sbb kau happy.. yufiria. eh, betul ke?

Anonymous said...

i'm gonna miss u kak fynn!
haha!
tc!