Wednesday, January 12, 2011

kelakar.

dulu,
masa lagu aku dipuji m nasir,
kau kata depan muka aku m nasir bodoh;

sebab dia pilih lagu orang buta musik seperti aku --
yang tak tahu instrumen,
yang tak tahu asas2 musik itu sendiri.

sekarang,
lagu kau dipuji m nasir:
kenapa tak dijaja bodohnya lelaki hebat itu?



atau kebodohan beliau cuma ketika menerima aku?




*gelak besar*
dasar.



ps: BUKAN ISU AJL. tolong jgn disalahhebah. terima kasih.

38 comments:

MOFASAD said...

sabar kak,

faham faham :)

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

siapakah orang itu kak? O_o

eiffel said...

haih, apakah?

Pistachio said...

rindu suara jiwa mu..

kd saiful said...

serious?
gilak lah.

afrohead said...

m.nasir itu bijaksana jiwa seninya.

:)

Bie Cimbelang :D said...

sy x faham..
ade sesuatu dlm fikiran tapi x pasti :S
ape2pn sabar kak =)

Hunny Hamzah said...

yaa, DASAR! hahaha

Mr Djembe said...

macam mane lah boleh jadi kan...kawang mu..hehe....lalalala
jangan marah² 6t lekas tua..haha

Wanita Mutalib said...

benci orang mcm tu.

Dyna Yvonne said...

memang dasar manusia tak suke tgk org lebih dari dia.

~fais~ said...

sikap manusia susah kite nk betulkn kak...
kekadang mereka sendiri xsedar ape yg mereka ckp...
main lepasd je...
xpk gune otak...

six.september =_= said...

saya buta seni

tapi saya tau lagu kak lagi best dari dia :) serius!!

thenocturnalzulkhairi said...

kehkehkeh macam boleh tngkap je mksud yang tsirat tu..

♦♦orked♦♦ said...

OMG!! serious ke dia ckp mcm tu???
unbelievable ....

Elmi said...

elmo tau siapa yang kak fynn maksudkan niiiiiiiiiiii!!

HAHAHAHAHAHA!!

sai said...

kene tolong ingatkan dia balik. =D

TengkuRed said...

sentap! memang DASAR.

ekin razali said...

Dasar jeles lebey~ Kenapa fynn xcakap jek kat dia balik.

ekin razali said...

dasar kecumburuan yang boleh buat gadoh~

fatan fauzan said...

suara kau lazat.
lagu kau mengiurkan.
noktah

nuyuin said...

dasar manusia...

nama.aku.lynn said...

150jutakali tetap best!=)

S U A R A said...

HAH! saya rasa saya tahuu! :) hahahaha! biar laaa! lalang! akak i love youuu! mwah mwah!

Para Jamaludin said...

ayat paling terakhir.
sokong ah. haha
uyes!

FiDaRosli, said...

siapa ya ?
kak fynn..lagu 150 juta best laa :D

hazim2gaban said...

perghhh...

siapakah..??

isu AJL mungkin??

Anonymous said...

Biasalah hati manusia yang pendengki...kalau kat orang lain x bagus je...tapi bila kat dia x apa je..dunia..dunia...

beL cLoud9 said...

mmg kelakar lah.org yg dia panggil bodo, tibe2 jadik pndai sb dia.eh eh.

kakak skang senyap je.nape ek.rindu.

melati said...

haha. gelak besar jugak.

Baby Tiger said...

memang kelakar. itulah manusia.

APi said...

manusia..

He is AM said...

macam ada unsur PHD je....
adakalanya kita perlu rendahkan ego kita agar x setaraf dgn mereka..!

ferra ferro said...

m.nasir jadi mangsa . haha

amOibex said...

manusia kak, macam2.

kak, tengok tengokkan sarah [sarah meay snm].

saya rindu dia.

tapi tak reti cakap.

dia senget tapi baik.-menangis-

aizzura said...

biasalah... sesetengah lebih suka menghina kerana dengki...

SI RANGKA YANG BERKATA-KATA said...

okay kak fynn ;p
sgt obvious,haha.mcm tahu sape ;p
sabarkn jela.once a fake always a fake. ;p

HNYZ H. said...

biasalah manusia...