Wednesday, July 29, 2009

aku sibuk.




31 julai.
malam.
akar.
shah alam.

1 ogos.
siang.
seminar anak2 sekolah.
shah alam.

1 ogos.
malam.
festival musik selangor.
shah alam.

10 ogos.
malam.
bengkel puisi anak2 matrik uia.
nilai.

17 comments:

joegrimjow said...

1 ogos malam takde hal
boley kot

zira said...

sis...
ade x aturcara utk puisi & lagu indie..sb kan dua hari..
nk tau la sape yg perfom 1 ogos n 2 ogos tuh...;p

.ogie. said...

uia nilai??

mr kay said...

uia??
akak, jom wat bengkel kat udm, trgnu lak..
=)

fynn jamal said...

mr kay:

ada yang jemput, akak on saja.
:)

zira:

akak tak ada info la sayang. nanti akak cari ye.

ogie:

ye.

antibiotic said...

10 ogos,ari isnin....xde masalah... dekat ngn umah aku 2...
hihi...
kompem datg..tp bt kt audtrium diorg ke?

cali said...

bangga dan bersyukur sgt2 tgk 10ogos tu ade program kat nilai :)

nnt saya update okeh :)

LIZ; said...

kak fynn dtg la uia pj! :) :) :)

Abdul.Fatah.Firdaus said...

malam 10ogos uia nilai nanti apa ada? dekat dengan kolej. mudah2 boleh pergi.

Melody said...

setiap kali, saya yg jauh di srwk hanya akan menanti anda muncul di youtube. haih.

selamat perform, n take care fynn. :)

zOora said...

kak fynn. lamanya tak jengah blog kak fynn. rindU. malam tadi tak tau kenapa.tiba2 mimpikan kak fynn. kelakar . pagi ni terus cari blOg ;) . hehe.

ash said...

best ke malam akar tu

dalila said...

kak fynn, smlm kak fynn jadi tak perform kat dataran jam shah alam tu?

saya tunggu sampai pkul 11 mlm, tak ada pun :( rindu gilaaa nak tgk kak fynn perform.


ke saya yang salah masa? haihs whichever it is, hampa sangat

ansaree said...

wa.. cam menarik je.. :)

A->GO->GO said...

cik fynn... post lah pulak sajak merdeka... bukan nya selalu setahun sekali je.. utk jadi renungan agar kita tak lupa daratan..

.ogie. said...

kak fynn,dtg uia pj jom.
:D

vidadarisakura said...

huhu.me pegi sebab mau tengok kak fynn perform.
tapi sampai kat sana cam x "in" sangat sebab semua org cam hebat n groupie jak.
tepaksa balik.huhu.