Friday, April 6, 2012

mari berfesyen bersama timah munawer

salam, tuan2 dan puan2.

hari ini dalam kelas 'mari berfesyen bersama timah munawer', timah ingin membahaskan sejenis kecelakaan fesyen bernama 'camel toe'.

camel toe, wahai tuan2 dan puan2 adalah sejenis kesilapan paling jijik yang MASIH terjadi dewasa ini. timah merasakan adalah begitu perlu untuk timah selitkan dalam kelas timah hari ini memandangkan sudah BEGITU RAMAI, ye, tuan2 dan puan2, yang seolah2 tidak tahu ATAU pura2 tidak mahu ambil tahu.

secara mudahnya, camel toe adalah terma untuk PEREMPUAN yang menggunakan SELUAR TERLALU KETAT sehingga menzahirkan kelepet di kawasan2 yang tidak sepatutnya SEHINGGA menjadikan manusia2 di sekeliling beliau HILANG FOKUS dan panduan hidup.

material yang biasa digunapakai DEMI menjadikan camel toe suatu fesyen berjaya adalah legging, skinny jean dan seluar2 biasa CUMA KAU DAH TAK MUAT TAPI TAK MAU MENGAKU sahaja.

pesanan timah, tak kisahlah kekdah mana pun awak2 nak pakek seluar tu. CUMA. timah serabutlah kalau seluar tu awak2 padankan dengan tshirt2 senteng yang memberitahu wujudnya camel toe.

ada sebab, tuan2 dan puan2, namanya camel toe. cuba tengok kaki unta. geli, bukan?

ok? simpan ye? simpan ye?
timah bukan jeles.
timah geli.

bak kata timah dulu.
kerang pun reti sembunyik diri dalam cengkerangnya--
punya la dia tau dia buruk.

sekian.
jumpa lagi!!!!!





<--- aku dah CUBA menjadi PALING sopan ni. tapi serius. dik. pakai legging JANGAN PAKAI baju senteng. JANGAN. arrrrrrghhhhhh!!!! WRONG!

6 comments:

myra yusreena said...

camel toe? haha nais la kak fynn ! XD

Rokiah Wandah said...

err fesyen akhir zaman . -,-

modusoperandi111209 said...

sukakan entri ini =)

Tieah Madian said...

Jyeah!!! Baju paras lutut ok lagi.. Tapi paling best, tak yah pakai legging.. Ngee :)

akufujin said...

haha .stress je bunyi

Cik Ina Do Do Cheng said...

cik ina tergelak baca cite Fynn . setuju ngan Fynn : )