Wednesday, December 9, 2009

owkay.

mcm kelakar.

siapa punya kerja agaknya.
:)
terima kasih untuk permulaan pagi yang menceriakan.

lepas ni boleh sms ON CINTA.

23 comments:

sHEmA_sHImoT:D said...

haha..ON PUISI

emma songall said...

wooooho.
piracy.

Nini teDDylicious said...

err..

apakah..??

buat duit cara apa ni..??

J u l i a 。.゜✿ said...

hehehe.. aduii tergelak tengok. fynn dapat tau darimana ?
mesti ada orang bagitau kan ?

its an honour lah actually. =)
cheer up girl. =D

Bee Bee World said...

ter..............

fynn jamal said...

tak kisah langsung.
rasa mcm comelnye siapa yang sanggup buat.

Farah Rosni said...

okay, farah xtau nk ckp ape.
tp betul la, macam kelakar.

FATENEDAN said...

centa..

rendu..T_T..

sdh pulih?

am said...

boleh ajar aku tak ?
:)

|munira| said...

kalau betol2 dapat kak fynn,
saya pun nak.
:)

esumi-lynn said...

haha. congrats kak fynn! satu pencapaian tu. :)

.o r k e d. said...

cm appreaciation je.hee

Sue Anna Joe said...

beb u dah banyak lagu
please lah buat ep.

nanti dah banyak sangat
tak terbuat. rugi.

Sarah.Rizar said...

woaaahh glamor kak fynn..
hehehe ;p

nanacostory said...

haha ,sanggup betul budak yang buat ni kan . comel je

nanacostory said...

haha , sanggup betul budak ni buat kan . comel jee

♥ иαттʏℓicious ♥ said...

haha. entri yg comel.

hope it could cheer u up, kak fynn.

xoxo.

liyanaKim said...

hahha, ini pon ada ekh

liyanaKim said...

hahha, ini pon ada ekh

Ayyman Rahim said...

Orang famous! Nak dengan puisi baruuuuuuuuuuuuuu!

Luna Abdullah said...

ring tone ape eh kak fynn?

sickchild said...

ON REMPIT

pari-pari senyuman said...

bhahaha yg nie lawak gakkk!sorry comment post yg dah lame,btw im just followingur blogsite..so,hopefully u doesnt mind