Wednesday, September 23, 2009

cinta sang binatang


lupa nak cerita.
debot dah ada kekasih.
:)
nama dia kiwi.



debot besor.
dan gemok.
saya rasa dia ada baka beruang.
sebab seryes.
dia gemok.
nak mampos.


kiwi cantik.
gila cantik.
walau pun bulunya masih belum tembuh habis, kejelitaannya terserlah.
kiwi pernah dibotakkan ketika kecil kerana dia tidak sihat.
sekarang, dia semakin cantik dan menarik dan memang debom.

saya rasa kiwi ini tipikal gadis.
dia cintakan debot walaupon dia tahu debot gemok.
dia tidak memandang rupa.
apa lagi harta.
kiwi siap kasi debot semua yang dia ada.
kiwi bangun pagi mesti cari debot.


debot tak.
dia macho.
takde masa nak cari kiwi.

tapi kalau kiwi tak ada,
debot kelam kabut.

oh lelaki.
hmmph!!

42 comments:

Precious said...

Ekekee ... lelaki yang macho! Hai alahai!!

m i m i said...

pergh , binatang pon ada cinta an ?

oohh *terharu*

nazreena nadia said...

sgt adorableeeee

Apple said...

COMEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Kenapa nama dia Kiwi?....Kak Fynn, doakan yang paling terbaik untuk Apple eh? Sudah hampir waktu - juga sudah lama tunggu...Thanks... =)

kim said...

sgt comel.. debot n kiwi..kiwi putey suci..<3

y u z said...

kadang-kadang situasi sebegitu menduga kita sebagai perempuan juga -- sedalam mana lelaki sayangkan kita?

adakah sama hebatnya semacam kita menerima buruk pe'elnya yang sesuka ria kentut dan sedawa, buncit perutnya, pipi berjerawatnya?

Zeela LaLaLa said...

serius comel! suka sgt. nnt kalau ada kandungan, saya nak! boleh x?

nabil fizri said...

lelaki cool lorh..
ha3.
sonok jadi debab,dpt awek cun.
cair waa..

joegrimjow said...

jagn la samakan laki ngan kucing
xmo xmo xmo

tp ade je laki yg lg trok dari kucing
at least kucing xde akal kan klu nak buat jahat pon..

-icha03- said...

entry ni.
comel.
:)

Abdul.Fatah.Firdaus said...

alahai. masuk terus betul betul ke tengah jantung rasa si binatang.

janda jongos said...

alolololoorhh..comeynye binatang2 tersebut...grrr..~~..wio0owwww!!

missyonne said...

hahahah

comel la akak!

Wolverina said...

hahaha kelakar la kak fynn ;p

si juliet said...

pasangan kekasih yang comel ya.
memangnya spesiess jantina yang itu penuh sikap ego kan kak?
hee ;DD

misz_A said...

hi..salam singgah.. selamat hari raya

ringo said...

bapak comel

dobot said...

saya dobot!
(:

MOFASAD = MOhd FArid SADri said...

CINTA YG KOOL..

–•-•»(¯`·.¤ºo.§ñ¡þ€®.oº¤.·´¯)«•-•– said...

macam garfield siot...yang kiwi tu kira feminin ooo...tahap miss world ar...

PETAK.! said...

Debot oh kacak.:DD

cujen said...

gile babi comel!!!!

littlepixie said...

hahaha

sgt comey!!
:D

Farah Rosni said...

comel gilaaa!

Wanita Itu said...

owh mereka sangat cocok :)

pisey itu aku said...

comel entri ni.
banyak makna juga.

=)

* said...

comel yang tak ada tengkuk.
=D

.ogie. said...

situasi ni mmg betol!!
lelaki.
kdg2 x sensitif.
control masho la katekan.
:)

Cik Puan Huda said...

debot kacak..kiwi jelita..sangat sepadan...seperti kak fynn dan tri

cikyin said...

debabbbnya si debot!!!!!! geram2!!!

tetiba teringin nk bela kucing semula hukhuk tp takde tempat :(

fynn, selamat hari raya utk ko dan tri.

lama tak folo cite ko. tp aku tau ko sntiasa ade cerita yg ceria & baik2 aje. sbb ko selalu dikelilingi org2 yg sayang dan doakan ko.

aisyah said...

debot sggh kacak!
;DD

rowena ridzuan said...

serius ngilu je tangkai hati bile sampai frasa ni,

"saya rasa kiwi ini tipikal gadis.
dia cintakan debot walaupon dia tahu debot gemok.
dia tidak memandang rupa.
apa lagi harta.
kiwi siap kasi debot semua yang dia ada."

couldnt agree more!!

thanks for phrasing something so emotional in a less distressing way, i think..

Azzam?? said...

tak perlu cari... nanti dia datang sendiri.. hahahahah xD

FdausAmad said...

fynn,

gua ada buat sajak,
lu tlg tengok kejap ada gaya ke tidak..

Zera said...

lelaki memang gitu..
same je..
huh!!
p/s: tgh bengang dgn sorang lelaki..

artakus said...

nak crik yang tipikal mcm kiwi tu mcm susah kot. ^_^

Anonymous said...

pencinta kucing sekalian, tonton video ini. terutama sekali pada minit 2:24. sangat lah ngeri weyyy.

http://www.youtube.com/watch?v=U5Iv5U8POFA

fafa said...

kiwi somel sgtt. ;)

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

alahai..comel.. :)

kak fynn, klu kiwi ada baby ngn debot, fie nakkk!!!!!hehehehe...

BudinSengkeK said...

untung kau debot..

reezluv said...

best gile ah..geram siot tengok kucin2 tuh..hehe

nurul atikah said...

gile sgt comel.
alangkah bahagia kucing2 itu .
kirim sala syg pd ciptaan - NYA yg sgt comel.