Wednesday, August 12, 2009

perlu. kuat.

facebook: 9 am: 11 ogos 09

kata tri:

"saya suka part awak kejut saya pagi2 dalam hidup saya...
part tu rasa best gila.
rasa macam saya takkan mati.

thanks.."



facebook: 11 am: 11 ogos 09

kata fynn:

"saya paling benci part saya kejut awak pagi2...
sebab saya tahu saya tak akan nampak awak untuk 9 jam lagi...
rasa macam saya mula mati"





----


aku perlu kuat. aku perlu kuat. aku perlu.
kuat.

mungkin belum cukup terperuk untuk hilang sepenuhnya
mungkin belum cukup hilang untuk diabai selamanya
mungkin kita perlu ke situ, kekasih
ke denai ceruk hutan berkabus putih
di mana kita hanya bisa berdua hidup dan mati
di jauh orang yang tak berhenti mendengki.

hidup aku untuk engkau, arjuna raga.
dihambat disebat, tetap selama.


----


kata tri:

jangan menangis k...
tuhan tahu hati kita, sayang.

kita tak pernah busuk hati.
tuhan tahu.


----


betul.
tuhan tahu.

kita jangan busuk hati.

23 comments:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

Tuhan lebih tahu..

..tapi kadang kala, kita tidak mahu tahu hati sendiri bukan? Adkaha kita di anggap angkuh?

Aduhai.

Zara.
http://shafaza-zara.blogspot.com

.ieLah. said...

comel sgt kak
;p

Anonymous said...

God is everything in anyting.

sapphire said...

kak fynn..
sangat sweeet :)

kontanG said...

yup...sangat suka membaca ayat diatas..menusuk walaupon ringkas...i like...hehehe

NM. Amalina said...

yeah.

u need 2 be more strong!

.:nani:. said...

Tuhan itu maha penyanyang.

Be happy kak fynn. Always be happy no matter how shitty the world is.
you deserve all the happiness that life could bring.

love u. =)

biELa said...

Tuhan tahu hati kita
tapi kita je keliru dengan hati kita

*ujian*

ok faham..ngee~~

LaDy_ZeRa said...

yes,

u have to be strong kak fynn, cz i know u r strong..

Tyna Aizat said...

ye, tuhan lebeh tahu.
kdg2 depan kite, nmpk mcm baik hati, pdhal busk hati.

apepun kakfyn dgn a.tri mmg always gorgeous!

.L A L A. said...

abang tri is totally yours la kak fynn. don't lose him to other woman.

oh btw, korang sangat sweet. ^_^

Para Jamaludin said...

semoga tuham membahagiakan dunia akhirat kak fynn n tri

=)

Anonymous said...

tuhan tahu hati kita. WOW.


seramm ;)

ISMI HAFIZAH RASHIDI said...

Tuhan tahu apa kita tahu
tp kita ta tahu apa Tuhan tahu
:)

kuat! akk fynn kan kuat!
:)

Amak said...

Comelnya ayat-ayat tri dan kamu di facebook.

=)

fynn dah baik dan sihat semua?

aspirin said...

ade masalah akk ngn org kt luar ni...
xpe2,ade masalh bru best...
hihi...untung tri ade d sisi, sntiase teman anda malam ke pagi,
wlupn pn rase nk mati,
kamu da mewarnai hidup kamu dngn menarik sekali,
jgn risau dngn hasad dengki org menbenci,
ingt la kamu di ciptakan untuk mewarnai mereka yg kamu sayang dan cintai..

Eerie Liuvyx said...

auuuuuuuuuuuh....
sooooooooooo sweeeeeeeeeeeeeeeeet=)

SANG MANTAN said...

kita memang perlu kuat.
tapi dalam kekuatan sy terase lemah
melihatkan sesuatu kudrat saye hilang,semangat hilang,ingatan melupuhkan segala kudrat yang ada.

cemane ek?
saye mcm nak lari.lari jauh jauh.

u need and must be strong sis.never be like me:)

Unknown said...

word of the day

"he's mine, u bitch!!!"

muntahmuntah said...

dunia kita berbeza dukamu ku rasa

Produk Kecantikkan NANA. said...

suke gaya bhs pnulisan anda~

si ngeng. said...

*tahan sebak




dah menangis.

hari ni bosan taktau nak buat ape. scroll post2 lama blog fynn jamal. terbaca yang ini.


mcm mane nak hari-hari mcm pertama kali jatuh cinta ? jealous. nak mcm itu. blh bg tak ?



:(((

si ngeng. said...

ouhh. perlu. kuat. ?


okay kena kuat. kalau dah tak kuat mcm mane nak hari-hari mcm jatuh cinta ??


:((((