Saturday, April 19, 2008

baru pulang.

dan pulau itu tidak memberi apa2 manfaat.
masih, aku si tolol.

menjadi awek kegemaran di pulau kerana terlalu lasak macam lelaki. abang2 rajin bawa ke tempat yg merbahaya, jauh dr tempat biasa dibawa pelancong2. didi pulak kadang2 terpaksa aku tinggalkan, sebab dia tak larat.

maka, jauh dari orang, kami yang tidak sampai 4 org berkejar2 sama sekeluarga jerung sebesar aku. bergurau2 sama penyu juga sebesar aku. kerapu sebesar didi sangat kacak dengan corak ganas. nasib baik mereka bawa aku. kalau tidak, buat rugi wang saja dtg berenang semata2.

kepuasan di situ.

tiap2 kali yang tidak banyak, aku panjat bilik. mengintai2 kalau2 ada kiriman pesanan ringkas. tiada. dan di tiap2 kali yang tidak banyak itu juga, aku hulur salam pada matahari. bertanya khabarnya. berbalas.

jadilah. apa lagi yang aku nak, kan?
dr dia tak reply langsung?

aku dah sampai kuala lumpur jam 1230 pekat mlm. sampai dan rasa sama saja. baik sebelum ke pulau, di pulau, sampai sudah pulang. siapa tah kata percutian akan membikin hati lebih tenang? bohong ah.

*diam*

dah mula rasa tertampar sebab dah mula sedar yang matahari sudah tidak ada langsung ingin pada aku. tapinya, masih, aku ini si bodoh.

*diam lagi*

apa2lah. haha. kenapalah kau tak mahu penat, hai hati. didi pula yang sudah jelak menujal kepala aku. kesian kau, didi. mesti sakit tangan kau.

haha.
*gelak rm5*

fak aa menjadi fynn jamal.
mmg fak betul.

hati kena toreh mcm pokok getah, tapi tetap mcm anjing kurap mengemis2.

fak redang.
fak aku.
fak jiwa aku.
fak rasa aku.

sebab tadek siapa yang giverfak.

9 comments:

e.a.m.y said...

sy kata

*sambil angkat tgn tinggi2

tp jika hati masih belum penat

pasti itu tetap sama

sy..

mmg suka ckp bohong

Amira Zafirah said...

*smbul tngan menepuk bahu*

kmu ttp jdi mcm dlu sbb aku buat semua ni dgn rase pakse. jgn pakse diri kalau dh taw diri tu mmg tak berdaya nk buat

*senyum tak nmpak gigi*

nota.kematian said...

* senyum lebar lebar...

alip said...

*sambil cekak pinggang*

u hav ur fren who actually givafak bout you waaattttt

"Yang tahu apa makanan kegemaran
Yang tahu apa yang kau rasakan
Yang boleh tahu kau sedang menangis ketika kau sedang tersenyum"

kan...??

Si Sengal said...

lu memang gempak,
tuhan ketemukaan wa dengan blog lu selepas subuh.

haha

syuxx said...

heyy, dont give a fak lah dlm apa yg org kata.

hidup mmg ada masalah. kalau tak mmg ada something wrong.

TRI said...

kesian kau. aku kesian. fak kau. aku fak

seliparputih said...

eh fynn.

kamu juga seperti aku.
bodoh mengharapkan dia yang meranapkan jiwa aku.
tinggalkannya kosong.

kita sama-sama bodoh.tolol.

tapi,mereka yang itu lagi bodoh dan tolol.
dan aku bilang:

"fakyuh,I"

P.S masih belum tega mempublisitikan namanya walaupun hatinya sekejam bangsat.

tenang aku.tenanglah kamu,fynn.

nature said...

Aku jua sama..mengharap cinta yang tidak pernah ade..

sungguh seksa jiwa ini...hati masih mengharap..belum putus asa..
Doa saje yang aku mampu...