Friday, January 22, 2010

tunggu sekejap, aku tak lama

entah apa akan jadi.

tuhan lebih tahu apa yang lebih baik untuk aku.
aku tahu itu.
semoga dipelihara kekasih aku nanti.

tidak lama.
tidak apa.






kazakhstan,
aku datang.

39 comments:

fiza said...

fynn, selamat pergi dan selamat pulang juga nanti. insyaAllah.

take care gorgeous!

haja said...

moga selamat dah sihat selalu hendaknya
jangan dilupa bumi malaysia

pasti akan rindu sama cakap2 kamu

Tini Rahim said...

kak fynn buat apa pegi kazakhstan?

prisona said...

jaga diri baik baik!!!!

Dahlia said...

Kak fynn!! jaga diri! :)

nEeYa_dEeyA said...

salam~

semoga selamat semuanya fynn..doakan kamu cepat2 pulang..

tulang rusuk yang bengkok..ke mana lagi boleh terbang..kalu tidak pulang ke sisi pemiliknya..

ayunie said...

Huhu. Napa ntah rasa sedey. Tak terbayang rasanya kalo saya kat tempat akak. Camne laa nak tinggalkan suami saya. Ish ish. Sedangkan sekarang jumpa 2-3 kali seminggu je dah rindu. Akak, akak mmg kuat (aminnn)

aKu NaKaL said...

wow! pakaian yang menarik... ada style x)~

s.u.e.r.i.e said...

*pelok jugak*

Frodo Baggins said...

huhuhuhu
selamat pergi selamat kembali

kat sana buat apa?

>>___<<

rObOt said...

gudluck kak fynn! will miss u ;)

♥ dak pink said...

=)
semoga sumenye kan baik2 aja kak fyn.

*bila g adam slalu tertanya dlm hati, kak fyn mana? =)

sHEmA_sHImoT:D said...

jangan lama...sy masih tak berpelaung lihat kakak menlantang life...huuu...tapi apa pun selamat pergi dan pulang..jaga diri okey...;)

peggy lisa said...

goodluck fynn. kesian tri dok umah sorang2. takecare! ♥

Anonymous said...

mana tudung

Hfz A. said...

all the best then.
isnyaAllah.

+HaPaMJoHn+ said...

kak fyn ,
jaga diri mu baik-baik
jangan menakal memandang mamat kazakhtan....

pergi dengan baik, pulang dengan baik
semoga perjalan ini bisa meringankan jiwamu

nanti cerita lagi pada entry...
take care kakak yang manis
jangan menagis merindui tri , kekasihmu...hehehehhehe

*** lap you kak pyn :)

||alis|| said...

waalu salu tak letak komen.

aku tetap penjengah blog PTJ :)

selamat pergi selamat kembali fynn :)

P O P S T A R said...

semuga selamat semua sama kamu di sana wahai pari pari puisi.
kami doa semuanya lancar.
amin.

azma612 said...

salam..
kak fynn,knp kne pergi kazakhstan? nt,rindu dgn tulisn2 akk.. =(

Weed and Bandages said...

oh, hirup angin di sana

ayeen:) said...

chare ah kot bulu2 kaler puteh..
*drooling*

btw tc yaw:))

Anonymous said...

fynn..akak selalu membaca puisi tepi jalanmu dik..sudah lama ..suka sama tulisan2 mu yang bersahaja..tapi ada makna..tapi hari ini akk mengkomen di sini walaupun sebelumnye tak pernah..akak ucapkan selamat jalan..akak harap kamu selamat di sana..jaga diri ditempat orang ye..akak doakan selamat kamu biar dapat akk terus membaca lagi tulisan2 kamu yang kdg2 boleh menitiskan airmata..tulislah..kerana kakak sentiasa menanti tulisan2 apa lagi yang akan fynn tulis lagi..
jgn bagi akk rindu menunggu tulisan2 mu..
kak sali

mang0range said...

may peace will always be for u.
selamat pulang

Anonymous said...

gigit peha kau. babai fin.

anonymustafakamal

ezral Sya said...

Bye Kak Fynn take care good luck Allah selamatkan semuanya oh and have fun (kot) . Semoga kita berjumpa lagi :)

pari-pari terbang said...

salam..kakak pergi berapa lama? jaga diri ya..moga selamat..dan moga ada cerita indah daripada kakak bila di sana nanti.. ;)

nuRul saLoma said...

kak..kuat2..
selamat pergi dan selamat kembali..

adrenalin said...

may allah bless, kak fyn.
insyaallah, semua akan dipermudahkan..

anith said...

kakak, jgn nanges2 yer..
=] safe journey insyaAllah.

kayza said...

ai,kak fynn..slmt pergi n slamat pulang..↲cme nk bgthu yg buku tlh kayza trima..terima kasih kak fynn

I-AM-NURI said...

kak fynn pegi sana utk ape ? sorry saya xtau.. :)

hati2..

honestly suzain said...

i followwwwwww yehhh!!!!!

honestly suzain said...

i followwwww yehhhh!!!

Anonymous said...

sekejap itu seberapa lama? mahu tahu jgk.

-fahmi chester

.o r k e d. said...

jauhnya. jg dri (:

lidah said...

pegi x bgtau. fineeeee

Kyuubi_85 said...

take care ok?

Anonymous said...

suami mu menanti. segera pulang, fynn. :)