Monday, January 18, 2010

groovy, baby!

projek pop kami empat ekor.

gravy baby.
muahahaha.

29 comments:

Anonymous said...

kak fynn dah tak pakai tudung ke?

Aku Bukan Anonymous said...

Tahniah atas yang satu ini..
Kamu memang tak pernah berputus asa..
Semoga berjaya..

Pnaz said...

gudluck! semoga rezeki mencurah curah :D

Azzam?? said...

Groovy bebeh!!! aku akan ada port baru nak makan2 laa nanti.. bleh paksa B kuar a bit more.. hahahaha

nEeYa_dEeyA said...

tahniah..jangan lupa umum bila dah dibuka..kalau ada kelapangan saya akan mencuba..

semoga dilimpahkan rezeki untuk kamu berempat..dan semuanya..

liyanaKim said...

kak fynn bukak kedai ke

fynn jamal said...

jeng jeng jenggggg~~~

aku bukan anon:
agi idup agi ngelaban.
sampai bengkok.hahahaha

sarah meay. snm said...

tak sabar ni! Lagi dekat lagi selalu dtg. Yeeeeee

pakcik said...

fynn jamal,
i don't u till i read lot of comment about u.

now i know u are "some one".
they see u as "some one"
u realize u r "some one"


"some one"

i prefer 2 b nobody. nobody that....
kalau ade aku tidak dipeduli dan kalau tiada aku tidak dicari. AKU HANYA MINTA DIPEDULI OLEH APA YANG AKU CARI.

nuRul saLoma said...

bagus!!

gdsjht said...

tri macam bangla. ahaha. ada lambchop free tak? please lah please

M O N I C A said...

cantik..:)

joegrimjow said...

nak tanya cam soklan atas
da xpakai tudung ke?
tanya je
hakhak

Weed and Bandages said...

merah memang rocks

ringo said...

rasanya hal pakai tudung tu tak sesuai tanya kat sini.itu hal kak fynn dengan Dia.

bukak kedai ape nh.gila lah.free ke :p

ELLy said...

cayok k.fynn!

nadiahchem said...

assalamualaikum kfynn,

semoga dibantu Allah dalam setiap langkah sampai ke akhirnya.

amin..

ZooL said...

ala..nak join..
i bawak thinner ok? :p

SyahmiFikri said...

nice lorhh dat pic..

Anonymous said...

kak fynn, bertudunglah kembali..rindukan cahaya dari wajah akak

fynn jamal said...

insyaAllah.
doalah.

takkan selamanya keras hati begini.

terima kasih, semua.
terima kasih kerana terima saya seadanya.

Anonymous said...

kak fynn..
sy pun baru kali ke-3 ke sini
tp sy dah go through entri2 yg lepas.

tak kisahla apa org nak cakap,
u know who u r.
setiap org punya kebaikan,sebab fitrah kita cintakan kebaikan
and saya doakan akak akan dapat kekuatan itu..
kekuatan untuk menjadi yang lebih baik...u can do it!akak sangat ayu bila bertudung..menutup aurat sesempurnanya..tapi ini juga bukanlah paksaan. InsyaAllah, sy percaya akak akan bertemu sejalur kekuatan itu...
akak adalah permata Islam yang berharga, yang Allah muliakan sebagai wanita..kekalkan kemuliaan itu...

ikhlas: saudara seakidah yang menyayangimu...

oranglidi said...

awak smua dah abis ke cat rumah tu? ishh.. duk ambik gamboo je.

hehehe..

Nisha Ismail said...

tp groovy baby ni jauh.
kena cri jln mcm mana pn,
ktorang akan sampai jugak.

goodluck akak.
kokping di hati. auww. :))

+HaPaMJoHn+ said...

hah! kan udah dibilang
kalau kita sabar , kita pasti ketemu pelangi yang cantik...

hope you'all will success...
habisla porak peranda dapur bila ada 4 orang ini... :)

***oh, sekarang sudah jelas, abang tri memang tak lawa, (muncit)..kehkehkehkeh...

antibiotic said...

good luck kak fynn..
all de best..hihi
kali ni kat mne plak?

Anonymous said...

segan pula rasa nak bernyata komen bila guna nama anon ni, rasa macam bersalah. rasa mcm dah tak ganas lagi.

nabilah said...

kat ne kedai ni kak fynn?

cik idaY said...

nice pic lar..