Wednesday, September 8, 2010

eid yang fitri

selamat hari raya.
walau pun sesungguhnya dalam hati aku,
tidaklah terasa apa2 pun sebenarnya.
biasa saja.

selamat hari raya.

25 comments:

dayangredzuan said...

selamat hari raya

!! asidah !! said...

selamat hari raya fynn!

Dr.Alia said...

eid mubarak..

sini mesir,
orang sebut
"kullu am wa enta bikhair"

sama je maknanya. doakan yang terbaik untuk sesama manusia..

kak.. baju raya warna apa tahun ni?

si otaku said...

selamat hari raya juga ~!
=p

Encik Tikus said...

selamat hari raya fyn ;)

joegrimjow said...

at least kena rasa syukur sebab syawal dah menjelang, tanda kemenangan kita

aceceeh

kan hipokrit plak kang
huhu

slamat beraya ya fynn. teruskan berseni

Myra Arshad (: said...

selamat hari raya kakak :)

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- said...

selamat hari raya fynn..

memang beza rasa raya dulu dan rasa raya sekarang..

raya sekarang dah tak dak aura..

adrenalin said...

selamat hari raya kak
may allah bless, always
insyaallah
:)

nur imanina afiqah md noh said...

salam hari raya :)

ahmad syafiq al-gonzalez said...

selamat2..

first time singgah sini da dapat greeting raye..

first lak comment tu!

.o r k e d. said...

selamat hari raya Kak Fynn (:

PETAK.! said...

selamat hari raya, kak.

Diya said...

Selamat hari raya kak fynn, moga kak fynn gembira selalu ;)

LORD ZARA 札拉 said...

salam hari raya buat kak fynn dan bro tri.

=)

Anonymous said...

ya.selamat hari raya aidilftri.maaf zahir dan batin.

nuRul saLoma said...

selamat hari raya kak..

_ToMaToMeI_ said...

Selamat Hari Raya juga buat kamu dan suami ya...

hamzah ian said...

gua ttp sokong lu.. rilek2 fynn jamal.. teruskan bermuzik.. hidup memang macam ni..


so, selamat hari raya untuk ko fynn jamal..

shu2 said...

raya tahun ni tawar.
don't noe y?
dah tua kot...dah xde perasaan.
gagaga~~~

Wan Perlis said...

awat x rasa apa2?
inilah hari gembira

mohammad hafiz said...

samalah. kau kan dah 28 tahun sambut raya. aku belum lagi. :)

gdsjht said...

Selamat Hari Raya kepada perempuanku yang paling gorgy dalam dunia. Maaf Zahir Batin.

filzah aj said...

selamat hari raya kak fynn! XD

Onedjembe said...

haaaaaaaaaa....dia dah dapat balik keyboard...huhu..teruskan...menggelitik jari hah....