Wednesday, July 21, 2010

selamat tinggal industri

dah terkeluar.
*tahan airmata*

tak apa.

aku dah berjaya buktikan pada orang,
lagu puisi tak aneh.

orang puisi tetap ada.
kita2.

kan..?

*senyum 20 sen*

44 comments:

girlsnextdoor said...

peminat kak fynn sentiase disisi... amin.... kami syg kamoo..

-hazen said...

huuu.

jeles dengan orang puisi.

Asyraf Abdul Rahim said...

eh kak fynn tetap menangkan? kan?

PAP said...

perjuangan kak fynn tetap harus diteruskan.

walau zaman dah moden tapi lagu puisi tetap menjadi pojaan hatiku.

kak fynn tetap bertahkta di hati peminat setia.

jangan pernah ucap selamat tinggal pada kami semua.

faizsaaid said...

ni baru permulaan, takkan berhenti, teruskan usaha

Pelatt said...

sabarlah kak

nuRul saLoma said...

sabarlaaaaaa akak..sy terkejut..siap bergenang air mata bnyk status akak ;-(

The Girl said...

kakak.perjuangan lagu2 puisi kakak tidak berhenti di sini kan? teruskan berkarya.lagu2 kakak penyeri jiwa semua insan di belakang kakak.

[ a D D y h A I K A L ] said...

ciannye die..

mr kay said...

akak dah menang besar dah bila industri nampak bakat akak.

naza nur saad said...

heee.. tengs to orang yang kutuk lagu 150juta kau tuh. dari situ lah aku start dengar lagu yang kau buat.


and i love 'em all~

good luck kak fynn~

Anoneemus™ said...

Dah terkeluar? =(
What do u mean?

dill said...

Unik.

Bukan senang hendak dicari.

dan

diganti.

kan, Kak Fynn?

apa-apa pun, tahniah atas perjuangan! namun ia tidak akan pernah selesai.

Chill!

kupaslaroren said...

Dunia ini luas Fynn....kamu akan berjaya. :D

m|ss ju|ia said...

kakak.. maaf!~

appledia said...

Yupe.
Kamu ada.
Pasti.
Di mana2

ERNANIEOS said...

kakak, tak mengapa.
yang penting kakak dah berjaya buat orang bukak mata dengan lagu puisi :)

Melody said...

fynn tetap menang besar. peduli apa terkeluar atau terselamat..bagi kami, tetap menang besar.

aliadijamina said...

Lagu puisi istimewanya di hati kita-kita.Makna penuh mendalam, bukan setakat buat pengisi corong radio seperti lagu kormesial.
You never lose, you are the winner.

Odie Ajaa said...

ini psl program Ajai tu ke kak fyn?

atheera veslee said...

tak pe kak fynn, maybe kak fynn memang di takdirkan untuk memperjuangkan puisi di luar sini..we need u ;))

Shuhada Shah said...

Tabah kak
Maaflah saya kurang mengundi
=(

cik akma yazid said...

biarkan org berkata dusta,
penat mencaci diamlah ia..
huhu..;p

ekin kacak is not punk rockers said...

di puisitepijalan kakak sudah menang. luar kakak suda menang. dihati pun kakak suda menang ;p

ekin kacak is not punk rockers said...

di pusisitepi jalan kakak sudah menang. di luar kakak sudah menang. dihati juga kakak sudah menang.

Anna Molly Dean said...

kalah di pentas pertandingan tapi menang di hati mereka yang sentiasa menyokong kak fynn. ;)

Anna Molly Dean said...

kalah di pentas pertandingan tapi menang di hati mereka yang sentiasa menyokong kak fynn. ;)

sarah munira said...

tak apa kak fynn.
industri sudah dengar apa itu lagu puisi dan siapa itu fynn jamal.
:)

Anonymous said...

boleh balik pada suami kan skrg :)

fasha said...

kak fynn special di mata kami.
beratus penyanyi kat luar sana,tetap tak serupa dengan kak fynn..

Anonymous said...

jangan nangis lagi............
lebiu foreber!

aienDgreat said...

kak fynn kuat.
jgn nanges.
=)

aien said...

dah hilang minat tengok keynote. boleh? unless ada KN masuk :) hihi

kalah disana.
menang disini.

sana dah habis.
sini TAK pernah habis.

:)

Baby Tiger said...

puisi adalah luar biasa. teruskan perjuangan!

malasnaklogingoogleaccount said...

hooo.. heeee..hooo..heeee.. aku tengok halil chik over ok.. ko memang gile! hahaaahhaha!

azunzack said...

indistri rumah kertas masih ada . junjungan kamu masih disini sis . laungan kamu tetap bergema dlm hati . sedikit pun tidak tewas untuk kami ahli puisitepijalan . syg kamu !!

pemuzik amatur said...

Begitu tak logik keputusan Juri malam tu. Fernandex tu dah tua. Taste dia zaman jefri din. Sebab itu dia boleh puji lagu senang ala 60 sedang Ramli MS dan Aidit kata biasa je.

Ajai patut masuk kan Fynn balek sebab tanpa Fynn tak ada colour lah.

Fynn dapat komen paling bagus dari 2 Juri tapi Juri2 tak mahu selamatkan? Pelik. Heran kan. Berani dari Ramli MS dan Berani Penting dari aidiit.

Jadi mereka selamatkan komposer yang tak ikut tema, biasa saja dan lain2 yang lemah.

Padahal semua orang enjoy Fynn dan halil malam tu at least senyum melainkan mereka yang pompous mcm Fernandez. Mcm manalah industri melayu nak maju.

Lagu2 pelik Fynn ada niche marketnya teruskan Fynn jadi indie dulu... Enjoyable..enjoyble..and funny... as long as you stay funny..humour will always sell..

mang0range said...

tak apa.
bukan rezeki.
tetap syg kak fyn gunung2

mang0range said...

tak apa.
bukan rezeki.
tetap syg kak fyn gunung2

S.I.D said...

selalu suka karya2 akak....

deli said...

jangan berhenti plezzzzz....kami menanti setiap kali pergi

cLoud9 said...

oke pasni ble jual lagu plak k. mesti ade yg nmpak bakat tu. MNasir mungkin.hehe

doul_nut said...

Don't give up fynn. We are always behind you. (Jangan putus asa fynn. Kami selalu di belakang kamu)

Anonymous said...

mahu kak fynn terus indie...kamu d hati kami...sentiasa..