Thursday, April 29, 2010

jawab aku



by the end of the day;
what i wish would've happened?

...

to wake up,
and everything is better.

untuk bangun di tempat yang ada cuma tidak ramai.
terpisah dari manusia2 jahat dan anasir2 penuh benci.

kerana aku tidak tahu berapa lama lagi aku mampu untuk malakonkan keras dan kejung,
kerana aku risau aku mungkin terpecah dan tertunjuk betapa aku sebenarnya rompong.
untuk tidak menangis.
untuk tidak menangis.

apa aku mahu di hujung hari ini?

*diam*

untuk tidak terlututkan.
untuk gagah bangun esok pagi.

9 comments:

Anonymous said...

pin..

anith said...

*hug*

anith said...

*hug*

Anna-Molly Dean said...

peluk.peluk.

the sastraboy said...

nak peluk..tapi bukan muhrim..

tak apa..kita rapatkan saja dengan salam..hehe..

assalamualaikum(=

nuridrin said...

gagahlah. gagahlah.
awak tahu bila penat kena rehat.
gagahlah, please.
saya sikit lagi nak gagah ni.
sikit je lagi.
nanti saya sambut jatuh awak.
dari jauh.
macam selalu.

gagahlah kak fynn!

♥naematulsaadahismail♥ said...

walau berat mana pun dugaan;bertabahla k.fynn :)

Banana said...

"untuk terus tegar menjadi aku"


gagah la fynn
tegarlah seperti mana selalu
sebab itu kamu

saya hakimah. said...

kak fynn. bace story psal kak fynn (malam puisi riong) kagum!! u rock.