Wednesday, April 21, 2010

encik abah

aku tak peduli. aku tahu ini rumah tulisan.
tapi aku perlu paksa kalian tontonkan klip ini.

indah, kan?
mengetahui ada lagi lelaki2 kualiti di luar sana?
mengetahui ada lagi abah2 yang mampu jadi hero malam2 kita?

dunia belum hancur selagi adanya cinta.
sebarkan.
dan rasanya hangatnya.

*senyum*

tonton ini:
http://www.youtube.com/watch?v=MLErNXIYjMg
atau KLIK SINI

ini memang homevideo.
memang bukan iklan.
memang bukan dibuat2.
realiti.

dan hei,
jangan risau.
pada mereka2 yang masih belum jumpa;
suami kamu ada di luar sana.
sedang tunggu kamu.

sabar.
ada la tu.

*sengih*

entri ini adalah encik2 abah di luar sana.
kawan2 saya yang sudah atau sedang menunggu masa untuk jadi abah.
kawan2 saya yang punya suami yang sudah atau sedang menunggu masa untuk jadi abah.
kamu2 yang sudah atau seadng menunggu masa untuk jadi abah.
siapa2 sajalah.

ingat,
kamu sekarang bukan lagi manusia.
di mata anakanda kalian,
kamu superhero.

kamu tak boleh mati.
:)





tak boleh.

16 comments:

karl said...

Salam kak fynn,

i love my abah :)

fara rasep said...

hahha.comel habis.tgk sepuluh kali masa kak fynn post kat fb..

Kilau Saladin said...

kenapa abahnya tak bawa keluar anak tersebut? kenapa dia pula yang masuk?

faqhrule said...

terfikir macam manalah abah besarkan gua dulu. gua sayang abah gua!

azhari azmi said...

haha. cute gile. memang takjub la. bapak die masuk dlm tu terus die senyap. tapi memang x dpt la nak lari. hahaha.

Alynn Notnot said...

sayang ayah gua!

farisha assila said...

rindu papa

rindu jadi kecik
rindu pd bebas menangis, menggedik

:'(

Farah Rosni said...

saya masih punya hero malam saya. jadi terfikir macam mana abah besar kan kami 3 beradik dengan umi.

yang kagum nya muat pulak masuk dalam cribs tu. and tahan cribs tu.

tapi apa2 pun, abah memang superhero. :)

Dammit said...

sweet :)

RazFiRa said...

huhu

btul ke bkn iklan?

comel sesangat

si ngeng. said...

salam k.fynn.


all abah are superhero. esp my abah. :))

1234 said...

walaupun sy xtaw mcm mana rasa nya ada abah,sbb abah tinggalkan kami masa sy kecik lagi.walaupun sy teringin sgt mase skola abah sy ambek @ hantar.walaupun sy hanya dgar2 katanya abah sy garang tp penyayang.sy akan tetap syg n sedekahkan doa tuk abah sy =)

20 tahun dlm kenangan.

Izzy Does It said...

Oh maaaannnn...

so sweet!

note to self: gotta post this on my facebook on fathers day, and tag my daddy in it. heee

cikyin said...

comel sgt. sgt2.
bila la incik suami aku di luar sane nk dtg ketemu dgn isterinya ni.

miss baca entri ko fynn. ;p
harap ko sihat di sane.

Belemoih said...

pak cek syg pak. ;D

Belemoih said...
This comment has been removed by the author.