Tuesday, June 24, 2008

selamat tinggal, ranap.

aku hilang beberapa minggu atas dasar kerja bersama the hoppers. menjelajah seluruh malaya. maka aku hilang dari alam maya.

dan dia yang aku baru kenal tidak lebih sebulan setengah terus datang membawa ayahanda bondanya ke rumah.

meminta izin untuk menjadikan aku suri hidupnya,
sehingga mati.

dan aku yang sudah pun melabuhkan birai memandang matahari terus menoleh padanya. tersenyum.

mungkin ada cerita cinta selepas ijab kabul dalam zaman myspace ini.

assalamualaikum, tri.
aku manusia biasa2.
tapi aku hebat di dapur.

janji mahu petik gitar hari2?

33 comments:

Sue Anna Joe said...

Untung Tri, aku pun mau si Fynn di dapurku juga, sudikah anda menjadi isteriku. Mengidam masakkanmu.

I'm happy for you hunny!

nota.kematian said...

hanya mampu tersenyum.
*senyum lebar lebar...

yan said...

hmm..all the best to u!
p/s:sy ltk link blog anda di blog sy..hope u dont mind..

tri said...
This comment has been removed by the author.
hanafiah said...

wow!

adinda anne said...

tumpang bahagia untuk kak fynn :)

tiada lagi ranap ya kak.
lepas ni boleh tersenyum selalu.

SYFNS said...

wah, tahniah2. jgn sedih2 lg ya kak.
senyum2 lah selalu. ^______^

[siti] said...

ok. u're my second class mate with the same news.

know each other a few month, masuk minang, and bertunang last weekend *i'm damn proud to be the official photog. nGee!!~*

i'm happy for you too hunny, tho i tak berkesempatan merasa ur soto.

nGee!!~

InsyaAllah will hi u kat tanchap this friday.

Nurhartini A. Rahim said...

kak fynn! i'm sooooo happy for you! seriously happy!!

QaSiyh said...

tumpang sengih~

Anonymous said...

heish. ketemu juga skali lagi ngn fynn
hari-hari jenguk di blog lagi satu
terasa seperti lengkap sudah jiwa yg gundah

AHAHAH!

missed ur poetic rants

take care

-molly-

Amira Zafirah said...

OMG OMG OMG OMG. I am so so so happy for youuu.
yeey !

msYuz said...

Alhamdulillah.

=D

Pourpres~ said...

i heard she's a mean cook. nak jugak kawen ngan miss fynn!

alip said...

owh ur getting married...!! dats cooll... but will you still be a poet..?? still performing sini sana..?? hmmm

tri said...

tq sayang.. kamu memang pari pari tak terbanding.. wanita cantik alam ini..

zamrudkalam said...

kita tak pnah kenal..
tp berita ini amat amat menggembirakan.
all the best!

*senyum sepanjang hari*

weirdwEEda said...

alhamdulillah..kan betul ada hikmahnya,congrats fynn...big hug for u dari kejauhan..

maira.adreanna said...

tahniah fynn .aku doa kamu bahagia :D bila tarikh keramat itu?

aMAZy EVE said...

tak silap telahan saya...senyum lebar utk kamu...gandingan musik kamu dan tri saja dah mencerminkan keserasian...jgn pernah ranap lagi yer?janji tau..kerana kamu simbol kekuatan mereka2 yg pernah jatuh tersungkur di kaki cinta kak fynn..

senyum lebar 10 hengget utk kamu

alip said...

btw anda akan join intan suhana johari...!! geng2 yang dah berumah tangga!! hahah

Sue Anna Joe said...

alip:

juhari.. not johari. :P common understood typo. hehe.

kami suma dah tua. kena kawin dan beranak dah ni. ahaha.

syah saliman said...

yey!
kak fynn nak kawen.....
kak fynn nak kawen.....
kak fynn nak kawen.....

(sambil tepuk tgn dengan nada : aa haaa ~tak tauuuuuuuu kasiiiiii tauuuuuuu cikgoooooo )

atiqahidayu said...

tahniah fynn. aku ada entry bersempena kamu. =)

Hanna The Belgariad said...

fynn!! ape nih?? ape nih??? what did i miss??



huarghhhhh!!!!! knp aku lbt bace blog kau ni??


fynn, jemput gua! jgn tak jemput..

im happy for u!!

ledisordre said...

fynn! aku org paling gembira selepas ahli keluarga. percayalah!

tri said...

ledisodre: aku pon happy! hehe.. thanks dude!

Pourpres~ said...

Congrats to Tri, jadi orang paling lucky!

nad said...

for real.
oh heppy nyerk.

now i am deseperetly searching somone. mana leh jadi anna dah..fynn pula.

congrats dear.

alip said...

oppss.. my bad.. hahahah sorry yea.. puan-puan sekalian... :P :D :)

QUYA said...

congrats kak FYNN!!
:)

princessanna said...

fynn darlin....m soooo happy for you!!! i pray u and tri ll be forever....;)
tri, jaga fynn baik2!!

Farah Rosni, said...

yg baca tumpang bahagia.