Wednesday, March 31, 2010

achik

achik--
yang kena sesah dengan abah pasal kasut,
yang hati kering dan sengal macam badut,
baru tadi selamat melahirkan anak terunanya.

cucu pertama untuk pak din.
dah jadi tok abah dah dia.

*senyum*

ke mana hilang berpuluh tahun lepas?
macam kelmarin kita main ludah2 dan sepak terajang,
seperti baru tadi bersama2 mandi hujan sambil telanjang.

awak dah jadi mak, chik.
!!!!

bestnye!!!!

16 comments:

mUnie UncLe hUsin said...

tahniah kak fynn..
1st anak sdare.. teruna pulak..
mmg syok habes.. hee~

farwalis said...

tahniah! akak pun da jadi mak cik

Nini teDDylicious said...

congrates to u n ur sis..

hehe..

♥naematulsaadahismail♥ said...

congrats k.fynn...
next is you to give pak din another cucu ;)

Beautiful Disaster said...

congrats to your sister.

wah, kak fynn pun dah jadi makcik!

Ayu Mahayu said...

my congrats to yani. masih minah skuter ke?

joegrimjow said...

patut la ada kisah achik semalam
hehe
really gud

joegrimjow said...

fyn
nak link satu ek
hehe

Para Jamaludin said...

pewwitt!!

mesti comel mcm aii~

MSOM said...

Salam Fynn,
Pertama sampai di sini, sungguh teruja

Farah Rosni said...

eyh, dia lahir satu hari lepas kita 18 tahun kemudian.

Ayyman Rahim said...

Tahniah. Macaam mana rasanya? :)

Banana said...

best nye jadi cucu pertama
sure lpas ni berebut nak dukung baby tu..
tahniah

sober said...

haha..kau blasah ah anak sedara kau uh..hahaha..bile kau balik ha??

Abg Hashim said...

dalam gembira ada sedih..takpe fynn..esok masih ada..kita tak tau apa yang menanti..

hanihussin said...

tahniah ek kak..ni syam kwn yani...igt x?y kwn ngn farah skali...br tau smlm yani bsalin dr farah..hehe..nnt de ksmptn syam g la jengok die n anak die..dh jd mak budak dah si yani 2...hihi