Thursday, April 28, 2011

selamat hari mati

bacakan dengan hati2 dan jumpakan bayanganmu sendiri.
selamat mendengarnya satu hari nanti.
terima kasih abot, kerana sudi mengajak aku menyumbang bunyi indahnya.

ya.
abot itu.
abot penyanyi camar itu.
yang ketika sekolah aku tampalkan poster gambarnya dgn gitar tergantung di belakang sambil menoleh pada kamera.

abot itu.
siapa sangka,
direzekikan aku bertemu mata sama mata dengan dia.

:)

harap2 dipermudah.
dan ya.
aku akan bubuhkan ia dalam cd projek kesian.
dah nak siap!!
yeay!

notakaki: lirik BUKAN dari aku. tapi seorang naib chancellor di universiti tempatan. aku lupa namanya. abot punya kije. haha.


selamat hari mati.
------------------

nanti bila tiba masa engkau mula berjalan pulang
aku ingin memikirkan kau membawa cukup bekalan
cukup bekalan

ketika engkau berjalan pulang
aku tidak ingin berkhuatir kau akan tersesat jalan
seharusnya engkau telah merintis jalan itu sejak remaja dulu

ketika engkau berjalan pulang
aku ingin berbahgia melepaskanmu
dan mengucapkan selamat jalan

ketika engkau berjalan pulang
aku ingin seikhlas hati
mengucapkanmu selamat hari mati
hari mati

mengucapkanmu selamat hari mati
selamat hari mati
mengucapkanmu selamat hari mati
selamat hari mati

9 comments:

zaheeyah said...

I like this.. keep it up..selamat berkarya.

Fyqa said...

:')

safurara said...

suka lagu tu kan kan.

Kak Long said...

kak Fynn, sya ada join projek kesian.. dulu sya ada FB lah,and sbb tu tau pasal projek akak and dpt join.. Now,sya xda Fb.. pape nanti akak email jea lah ye? thanx kak.. :)

Anonymous said...

like.

Melor said...

fynn,projek kesian aritu aku alami kesulitan nk transfer guna maybank,smpi aku tersibukkan urusan dunia aku jadi lupa.
masihkah ada ruang?
sekadar bertanya.
terima kasih.

Shue Hanna said...

nice one !

kueh bakar said...

terus tulis!

Faaein Talip Roy said...

tak update lagi ke?
mau dengar fynn jamal cakap lagi..