Friday, March 8, 2013

minta perhatian

aku tak faham jenis orang yang menggunakan dialog2 begini:

"dulu aku suka kau, sekarang aku dah benci"
"ee marapulah kau. kau patut stick pada muzik. apahal borak2 politik?"
"ban je lah aku. aku peduli apa".

seumpamanya.

sebenarnya..
ada button unfollow.
lama dah dok situ.
sama je tempatnya.

klik saja.

tapi tak.
nak perhatian, kan?

nak orang nampak kau di antara selautan komen2.
mau rasa special.
mau rasa istimewa.
dapat 5 seconds of fame.

rasa "wah indahnya".

tsk tsk tsk.
kesiannya.

sendiri like, sendiri unlike la.
simple math.
aku selalu cakap--
aku tak dapat komisyen pun kalau ada satu billion orang like page ini.
bukannya aku jual album ke apa ke.

kan..?

nak sangat perhatian.
aiyooo.
rimas la.

"ban la aku"
"delete la aku"
lahhh.
dah satu kerja pulak aku.

gi kawen la.
suruh suami atau isteri pujuk.
membirah kat sini buat apa?


gelenyah.

No comments: