Thursday, May 9, 2013

fitnah on the go. aib on the move.

berapa sering kita dengar tuan penasihat cakap "aku cakap je. aku nak buat macammana kalau orang macam kau tak terbuka hati berlapang dada"

namun bila kita counter nasihat dengan nasihat yang lebih kukuh hujahnya--
tukang penasihat ITULAH jua yang paling tidak terbuka hati berlapang dada.

hish.
seram aku baca forum2 dan page2 tabloid yang menghalalkan segala jenis komen.

fitnah on the go.
aib on the move.

hish.
masa tekan enter utk komen (tentang apa sahajalah topiknya itu)--
rasanya orang kiri kanan atas bahu tengah runner pergi 7Eleven ke?

rabbi.
jauhkanlah aku dari semua ini.

dosa menjawab kasar dalam hati SAHAJA dah berbukit.
tak berani aku kasi black and white secara tulisan ke verbal ke.

ngeri.
cukuplah aku berdosa dengn tuhan.
itu pun makan beribu tahun untuk aku lunaskan.

nak cari satu alam setiap manusia yang terfitnah teraib?
pergh.
berapa lama lagi agaknya?


cari member yang batt fon kong dalam satu midvalley pun tahap emo gaban.

No comments: